Σύμφωνα με τον κ. Δίπλαρο, ο συγκεκριμένος οδηγός δεν είναι άγνωστος. «Έχει απασχολήσει και στο παρελθόν. Κάνει συνεχώς παραβιάσεις της σειράς προτεραιότητας και έχει εμπλακεί σε περιστατικά ακόμα και με κλοπές από επιβάτες», ανέφερε χαρακτηριστικά, σκιαγραφώντας το προφίλ ενός ατόμου που δρούσε ανεξέλεγκτα.
Το περιστατικό αυτό δεν αποτελεί μεμονωμένο συμβάν, αλλά σύμπτωμα ενός βαθύτερου προβλήματος, όπως τονίζουν οι εκπρόσωποι του κλάδου. Ο αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ συνδέει άμεσα την έξαρση τέτοιων φαινομένων με τα κενά της ισχύουσας νομοθεσίας.
«Ο τρόπος που λειτουργεί ο νόμος επιτρέπει να συμβαίνουν αυτά τα περιστατικά», δήλωσε ο κ. Δίπλαρος, επαναφέροντας ένα πάγιο αίτημα του σωματείου: «Έχουμε ζητήσει από το 2012 την ψηφιοποίηση και επανεξέταση των ειδικών αδειών, ώστε να γνωρίζουμε ποιοι είναι οι οδηγοί που μεταφέρουν το επιβατικό κοινό. Είναι λειτούργημα το επάγγελμά μας και δεν μπορεί οποιοσδήποτε να ανεβαίνει σε δημόσια οχήματα χωρίς έλεγχο».
Από την πλευρά της Ελληνικής Αστυνομίας, ο Χρήστος Συνδρεβέλης, αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ), χαρακτήρισε το περιστατικό ως «απαράδεκτο και ποινικά κολάσιμο». Διασφάλισε ότι η Τροχαία έχει εντείνει τους ελέγχους, ωστόσο επεσήμανε την ανάγκη για εσωτερικές διαδικασίες από πλευράς των αυτοκινητιστών.