Notos News - Ακούς - Βλέπεις - ΔιαβάζειςNotos News - Ακούς - Βλέπεις - ΔιαβάζειςNotos News - Ακούς - Βλέπεις - Διαβάζεις
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    ΠΟΛΙΤΙΚΗShow More
    «Για όνομα του Θεού! Άνθρωποι είμαστε»: Συνέντευξη – παρέμβαση του Αντώνη Σαμαρά για τα Τέμπη
    25/02/2025
    «Μύλος» με την Ουκρανία – Ο Τραμπ ζητά από τους υπόλοιπους G7 να μην χαρακτηρίζουν «επιθετική» τη Ρωσία
    20/02/2025
    Σε «κινούμενη άμμο» το πολιτικό σκηνικό
    03/01/2025
    Τελευταία ανασκόπηση Μητσοτάκη για το 2024: Προχωράμε στο νέο έτος με συνέπεια, ώστε η ζωή όλων να γίνει καλύτερη
    29/12/2024
    Κοιμούνται όρθιοι, πληρώνουν και …ξενοδοχείο! Ευρωπαϊκή έκθεση ανατρέπει πλήρως το success story Μητσοτάκη
    23/12/2024
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑShow More
    Πώς πρέπει να δηλώνονται τα ενοίκια στην Εφορία για να επιστραφεί ένα ολόκληρο τον Νοέμβριοa
    26/04/2025
    Φορολογικές δηλώσεις 2025: Επιτάχυνση στις επιστροφές φόρου με αυτοματοποιημένα συστήματα
    24/04/2025
    Διαγράφονται τα χρέη σε χιλιάδες νοικοκυριά:
    06/02/2025
    Κούρεμα προσαυξήσεων & εξόφληση χρεών στους δήμους σε 60 δόσεις
    14/01/2025
    ΕΦΚΑ-ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» των πληρωμών έως τις 13 Δεκεμβρίου
    07/12/2024
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    ΕΛΛΑΔΑShow More
    Στο Athens Pride ο Κασσελάκης: Όταν οι πολίτες είναι απελευθερωμένοι, είναι πιο ευτυχισμένοι και πιο παραγωγικοί
    15/06/2025
    H Ελλάδα επανεκλέχθηκε στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
    09/06/2025
    «Του όρμηξε και έπεσε στη χαράδρα»: Πώς έγινε η επίθεση της αρκούδας σε πεζοπόρους στη Δράμα -Σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης

    Πηγή: iefimerida.gr – «Του όρμηξε και έπεσε στη χαράδρα»: Πώς έγινε η επίθεση της αρκούδας σε πεζοπόρους στη Δράμα

    09/06/2025
    Το όνομα «Σοφία» είναι το ομορφότερο στον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα
    27/05/2025
    Έρχονται πτήσεις με θέσεις όρθιων επιβατών από το 2026
    21/05/2025
  • ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
    • ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
    ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟShow More
    Προγραμματική σύμβαση Περιφέρειας – Δήμου Σίφνου για την β’ φάση του έργου των δικτύων αποχεύτευσης και ΕΕΛ Απολλωνίας και Αρτεμώνα
    10/03/2025
    Υπεγράφη η σύμβαση για την εκπόνηση της μελέτης βελτίωσης της επαρχιακής οδού Κως – Αεροδρόμιο
    23/01/2025
    Η αντιπλημμυρική προστασία του οικισμού των Απολλώνων Ρόδου, εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2021 – 2027» με απόφαση του Περιφερειάρχη
    17/01/2025
    Την ένταξη του Κέντρου Ημερησίας Φροντίδας Ηλικιωμένων Δήμου Λέρου στο Πρόγραμμα«Νότιο Αιγαίο 2021-2027» υπέγραψε ο Περιφερειάρχης
    15/01/2025
    «ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΈΚΘΕΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ FOODEXPO GREECE 2025, ΣΤΟ ΑTHENSMETROPOLITAN EXPO-ΣΠΑΤΑ-ΑΘΗΝΑ, 8-10ΜΑΡΤΙΟΥ 2025»
    10/01/2025
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ
    • ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
    • ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    • ΡΟΔΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΣΧΟΛΙΑ
    ΤΟΠΙΚΑShow More
    Στο Δήμο της Ρόδου… το μαγικό ραβδάκι του Harry Potter!
    14/02/2025
    Βολές κατά του Δημάρχου από την Μάνθα Ζιώγου Άνθρωπος με υποτυπώδες ήθος, όποιο ύψος κι αν έχει στα μάτια μου είναι Κοντορεβιθούλης και πολιτικά νάνος!
    11/02/2025
    Γιάννης Βαληνάκης, πρώην υφ/ργός Εξωτερικών στον topfm: “Εξωραϊσμός» στον διάλογο με την Τουρκία – Στηρίζεται σε αστήριχτες ελληνικές ψευδαισθήσεις” (ηχητικό)
    29/11/2024
    Στο αρχείο οδεύουν καταγγελίες για σεξουαλικά αδικήματα εις βάρος 50χρονου πατέρα
    29/11/2024
    Αίσιο τέλος στη νέα περιπέτεια των τριών ανήλικων παιδιών που εξαφανίστηκαν στη Ρόδο
    28/11/2024
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    ΤΟΥΡΙΣΜΟΣShow More
    Ενίσχυση της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στον τομέα του τουρισμού
    11/05/2025
    Κοινωνικός Τουρισμός: Μέχρι τις 6 Ιουνίου η χρήση της επιταγής από τους δικαιούχους
    28/04/2025
    Έρχεται “βροχή” προστίμων έως 20.000 ευρώ για τα Airbnb
    28/01/2025
    Ετοιμάζεται για νέες υπερεισπράξεις ο Τουρισμός
    12/12/2024
    Έρευνα: Οι Ευρωπαίοι θα ταξιδεύουν πιο συχνά και θα δαπανούν περισσότερα χρήματα σε ταξίδια
    03/12/2024
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    Show More
    Top News
    Η πρόβλεψη της τεχνητής νοημοσύνης για τα δύο παιχνίδια του Ολυμπιακού με τη Φενέρμπαχτσε!
    20/03/2024
    Βετεράνοι Ρόδου/Διαγόρα με πρόεδρο τον Λευτέρη Μαυρουδή
    26/11/2024
    Απίστευτο: Εισιτήριο στο «πέταλο» για τον τελικό του Conference πωλείται 3.558 ευρώ!
    13/05/2024
    Latest News
    Αποκλειστικό..Συνέντευξη του νέου πρόεδρου της ΚΑΕ ΚΟΛΟΣΣΟΣ στον Γιάννη Αρφαρά NOTOSNEWS 97,8
    24/05/2025
    Madrid Open: «Λύγισε» η Σάκκαρη απέναντι στη Σβιτόλινα
    29/04/2025
    Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων από… χρυσάφι: Η FIFA δίνει μέχρι και 115 εκ. ευρω στον νικητή της διοργάνωσης
    27/03/2025
    Μπράβο ρε μάγκες, 1.000 μπράβο! Δωρίζουν 200.000 ευρώ σε κοινωφελές ίδρυμα
    27/03/2025
Reading: Οι 6 στους 10 δεν ψώνισαν στη Black Friday
Share
Font ResizerAa
Notos News - Ακούς - Βλέπεις - ΔιαβάζειςNotos News - Ακούς - Βλέπεις - Διαβάζεις
Font ResizerAa
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
    • ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ
    • ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
    • ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    • ΡΟΔΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΣΧΟΛΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2024
Notos News - Ακούς - Βλέπεις - Διαβάζεις > ΑΡΘΡΑ > LIFE STYLE > Οι 6 στους 10 δεν ψώνισαν στη Black Friday

Οι 6 στους 10 δεν ψώνισαν στη Black Friday

notosnews
Last updated: 23/12/2024 14:05
notosnews
Share
10 Min Read
SHARE

Μια ανάσα πριν την αλλαγή του νέου έτους, η ακρίβεια φαίνεται να είναι πολύ ψηλά στη λίστα των σημαντικότερων προβλημάτων των Ελλήνων. Έτσι, η εκπτωτική περίοδος της “ξενόφερτης” Black Friday υποτίθεται ότι θα έφερνε μια ανακούφιση στο καταναλωτικό κοινό, ενόψει και των εορτών. Κατά πόσον όμως συνέβη αυτό;

Επιδιώκοντας η Prorata να εντοπίσει τη διείσδυση της Black Friday στην ελληνική κοινωνία πραγματοποίησε την τελευταία μεγάλη πανελλαδική έρευνα για το 2025, παρουσιάζοντας τις αντιλήψεις των Ελλήνων, καταγράφοντας τη συμμετοχή τους και ρίχνοντας βάρος σε πτυχές του καταναλωτικού θεσμού για πρώτη φορά.

Contents
Μια ανάσα πριν την αλλαγή του νέου έτους, η ακρίβεια φαίνεται να είναι πολύ ψηλά στη λίστα των σημαντικότερων προβλημάτων των Ελλήνων. Έτσι, η εκπτωτική περίοδος της “ξενόφερτης” Black Friday υποτίθεται ότι θα έφερνε μια ανακούφιση στο καταναλωτικό κοινό, ενόψει και των εορτών. Κατά πόσον όμως συνέβη αυτό;Οι 6 στους 10 δεν ψώνισαν στη Black FridayΗμέρα καταναλωτικής μανίας η Black Friday, λένε οι μισοίO μισοί αγόρασαν παππούτσια και ρούχαΩφελούνται οι επιχειρήσειςΤο 55% θα ψωνίσει τα ΧριστούγενναΟι 6 στους 10 θα προσποιούνταν τους άρρωστουςΟ 1 στους 4 δαπάνησε πάνω από 400 ευρώΟι 7 στους 10 θέλουν τις κλασικές εκπτώσεις, όχι τη Black Friday

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1054 ατόμων, ηλικίας 17 ετών και άνω, αμέσως μετά την εκπτωτική περίοδο της Black Friday.

Προκειμένου να ερμηνεύσουμε τα ευρήματα, τόσο από πλευράς επιχειρήσεων, όσο και από πλευράς καταναλωτών, ζητήσαμε από δύο ειδικούς να εξηγήσουν τις απαντήσεις των συμμετεχόντων.

Οι 6 στους 10 δεν ψώνισαν στη Black Friday

H συντριπτική πλειονότητα των ερωτηθέντων απάντησε πως δεν συμμετείχε στο… πνεύμα των εκπτώσεων της Black Friday. Μόλις το 39% έκανε αγορές, ενώ το 61% δήλωσε πως δεν ψώνισε.

«Είναι πολύ υψηλό ποσοστό το 61% για να είναι πραγματικό» λέει με κάποιο σκεπτικισμό η Χριστίνα Μπουτσούκη, Καθηγήτρια στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Logistics & Διοίκηση Αλυσίδας Εφοδιασμού».

«Αυτό που βλέπουμε πολλές φορές στις έρευνες, οι [συμμετέχοντες] δεν είναι τόσο ειλικρινείς για πολλούς λόγους». Ενδεχομένως, «κάποιοι δεν θέλουν να θεωρηθούν ότι είναι αυτοί που κηνηγούν τις ευκαιρίες τόσο πόλύ. Οπότε μπορεί να μη το δηλώσουνε έτσι. Άλλοι το κάνουνε για δικούς τους προσωπικούς λόγους».

«Δεν λέω ότι δεν ισχύει, αλλά δεν είναι τόσο διογκωμένο. Επίσης είναι λογικό να ισχύει αυτό γιατί στην Ελλάδα έχουν καθιεωρθεί οι εκπτώσεις που ξεκινούν οι κανονικές εποχιακές εκπτώσεις, οπότε εκεί ο κόσμος έχει πολύ μεγαλύτερη εξοικείωση και τις προτιμά» εξηγεί η κα Μπουτσούκη, τονίζοντας ότι οι Έλληνες δεν είναι ακόμα τόσο ανοιχτοί ώστε να παραδέχονται ότι κυνηγάνε τις προσφορές.

Ημέρα καταναλωτικής μανίας η Black Friday, λένε οι μισοί

Μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων θεωρούν την περίοδο της Black Friday ως μια ημέρα καταναλωτικής μανίας (42%). Επίσης, ένα 37% τη συνδυάζει με μια ευκαιρία των μεγάλων επιχειρήσεων ώστε να πουλήσουν.

Από όσους ψώνισαν μάλιστα -δηλαδή το 39% των συμμετεχόντων στην έρευνα- 6 στους 10 προχώρησαν σε αγορές παρά το γεγονός ότι θεωρούν τη Black Friday ότι είναι μέρα καταναλωτικής μανίας και ευκαιρία για τις μεγάλες επιχειρήσεις, 37% και 38% αντίστοιχα (κάτω πίνακας).

«Όπως προκύπτει από τον ανωτέρω πίνακα τα ποσοστά εκείνων που προέβησαν σε αγορές παρά την άποψή τους ότι η Black Friday ευνοεί τις μεγάλες επιχειρήσεις ικανοποιώντας, συγχρόνως, την καταναλωτική μανία (38+37=75%) είναι πολύ μεγαλύτερα από εκείνες των δύο προηγούμενων κατηγοριών των οποίων το μερίδιο στο συνολικό αποτέλεσμα είναι σχετικά μικρό» εξηγεί ο δρ. Οικονομικών Επιστημών με κατεύθυνση στην επιχειρηματικότητα και καινοτομία και με 40ετή επιχειρηματική δραστηριότητα, Ηρακλής Γωνιάδης.

Με άλλα λόγια, ο δρ. Γωνιάδης λέει ότι η «μεγάλη μάζα αγοραστών βρίσκεται στο 79% εκείνων που το πρόσημό τους για την ημέρα αυτή (ή αυτόν τον θεσμό) ήταν περισσότερο αρνητικό παρά θετικό. Αποτέλεσμα το οποίο είναι πιθανό να επηρεάζεται από την καταιγιστική προβολή της Black Friday».

O μισοί αγόρασαν παππούτσια και ρούχα

Ο ρουχισμός και τα παππούτσια κυριάρχησαν στις αγορές των καταναλωτών κατά 48% ενώ δεύτερη πιο αγαπημένη αγορά είναι οι ηλεκτρικές συσκευές (24%) μαζί με τα καλυντικά και είδη προσωπικής φροντίδας (22%).

«Οι μισοί των αγοραστών προμηθεύτηκαν είδη πρώτης προτεραιότητας όπως η ένδυση/υπόδηση, με τα είδη τεχνολογίας, καλλωπισμού και οικιακού εξοπλισμού να υπολείπονται αρκετά παρότι, συνήθως, αναμένεται μεγάλη μείωση τιμών», παρατηρεί ο Ηρακλής Γωνιάδης.

Ωφελούνται οι επιχειρήσεις

Το 73% των ερωτηθέντων απάντησε ότι κερδισμένες βγαίνουν οι επιχειρήσεις και όχι οι καταναλωτές (2%).

«Παρότι, όπως φαίνεται από τον πίνακα, οι επιχειρήσεις θεωρούνται οι πλέον κερδισμένες το ποσοστό των αγοραστών κρίνεται σημαντικό περιλαμβάνοντας κι εκείνους που θεωρούν αμφότερους ως ωφελιμένους» επισημαίνει ο δρ. Γωνιάδης.

Το 55% θα ψωνίσει τα Χριστούγεννα

Μόλις το 42% από όσες/ους ψώνισαν κάλυψε τις ανάγκες του, με ένα 55% να δηλώνει ότι θα κάνει αγορές και στα Χριστούγεννα.

«Φαίνεται πως υπάρχει πάνω από 50% διάθεση αγορών και, συνεπώς, χώρος διεκδίκησης πωλήσεων» λέει ο κ. Γωνιάδης δίνοντας έναν τόνο αισιοδοξίας για τους Έλληνες επιχειρηματίες.

Στο ίδιο συντείνει και η κα Μπουτσούκη, ότι για τους επιχειρηματίες υπάρχει ακόμα ψωμί. «Στην Ελλάδα περιμένουν όλοι τις εκπτώσεις μετά τις γιορτές, λέει η ίδια «Με όποιον και να μιλήσετε ακόμα και να θέλει να πάρει κάτι τώρα, θα περιμένει τις εκπτώσεις».

Οι 6 στους 10 θα προσποιούνταν τους άρρωστους

Ένα μικρό ποσοστό, 12%, θα ήταν διατεθειμένο να προβεί σε διάφορες ενέργειες -όπως η ψευδής δήλωση ασθένειας στην εργασία του- προκειμένου να αγοράσει στη Black Friday.

«Ο καταναλωτής θα αγοράσει κατά τον τρόπο που τον βολεύει και σύμφωνα με τις πραγματικές οικονομικές του δυνατότητες. Εμφανίζεται, δηλαδή, συντηρητικότερος, όπως του επιτάσσει άλλωστε η οικονομική συγκυρία. Διαχειρίζεται το διαθέσιμο εισόδημά του με ψυχραιμία, χωρίς να θυσιάζει την άνεσή του και, βέβαια, αποφεύγοντας δεσμεύσεις και υποχρεώσεις προς τρίτους» παρατηρεί ο δρ. Γωνιάδης.

Ωστόσο, παρατηρώντας κυρίως το 12% για την κα Μπουτσούκη -και- ο Έλληνας αλλοιώνεται από το καταναλωτικό πνεύμα.

«Αυτό είναι ένα γενικοτερο φαινόμενο, δηλαδή τα ερεθίσματα που παίρνει ο κόσμος είναι μονίμως κυρίως από την Αμερική και δεν έχει να κάνει μόνο με τη διαφήμιση. Δείτε τι περνάει μέσα από τις ταινίες, τα σίριαλ, τις εκπομπές, τις σειρές που βλέπουμε όλοι και σε δείτε σε τί επίπεδο τα έχουμε υιοθετήσει. Το American Idol που ήρθε στην Ελλάδα πήρε διάφορες μορφές. Τα ακολουθούμε όλα» επισημαίνει η καθηγήτρια από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.

Πολλές επιχειρήσεις δημιουργούνε την ανάγκη στους καταναλωτές, μέσω του μάρκετινγκ. «Πολύ απλά, πόσοι από αυτούς που έχουνε smartphone το χρησιμοποιούνε πραγματικά σαν smartphone;» ρωτάει η κα. Μπουτσούκη. «Πολλοί λιγότεροι από εκείνους που πραγματικά το έχουν και το χρειάζονται».

Ο 1 στους 4 δαπάνησε πάνω από 400 ευρώ

Οι μισοί από όσους απάντησαν ότι ψώνισαν δαπάνησαν κάτω από 100 ευρώ στη Black Friday. Ωστόσο, ένα σημαντικό ποσοστό 14% απάντησε ότι δαπάνησε πάνω από 500 ευρώ ενώ το 8% έδωσε μεταξύ 400 και 500 ευρώ στις αγορές του.

Αυτό το 14% είναι εκείνοι που θα πάνε στις αγορές των ηλεκτρονικών αυτή την περίοδο, σύμφωνα με τη κα. Μπουτσούκη. «θα πάνε να αγοράσουν ένα κινητό γιατί, πολλές εταιρείς έκαναν καλές προσφορές και οι υπόλοιποι -επειδή όλοι μπαίνουν στο παιχνίδι- θα πάνε να εκμεταλλευτούνε λιγάκι και αν δουνε τι μπορούνε να βρούνε και τα πιο βασικά είναι ο ρουχισμός».

«Φαίνεται να επικρατεί η παλαιόθεν γνωστή θέση ότι “η φτώχια τρώει τον παρά”» λέει ο κ. Γωνιάδης, συνδυάζοντας το με το προφίλ των αγοραστών.

«Η ακριβέστερη περιγραφή του πελάτη με την αντίστοιχη τμηματοποίηση της αγοράς θα ενισχύσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του πωλητή περιορίζοντας και το κόστος προσέγγισής της» λέει ο έμπειρος στις επιχειρήσεις αναλυτής. «Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει ο πωλητής τον πελάτη, τις ανάγκες του και την οικονομική του δυνατότητα να τις καλύψει, προτού προχωρήσει στην στρατηγική τιμολόγησης αλλά και στην εκπτωτική του πολιτική».

Οι 7 στους 10 θέλουν τις κλασικές εκπτώσεις, όχι τη Black Friday

Αντί για τη Black Friday ο κόσμος προτιμά να ψωνίσει στις κλασικές εποχιακές εκπτωτικές περιόδους, κατά ένα 66%. Μόλις το 6% εξυπηρετείται από τη Black Friday.

«Όπως διαφαίνεται από τον πίνακα το αγοραστικό ενδιαφέρον δεν εστιάζεται μόνο στη συγκεκριμένη ημέρα, αλλά και στις τακτικές περιόδους των εκπτώσεων. Συνεπώς, υπάρχει χώρος και χρόνος αναδίπλωσης για τους πωλητές οι οποίοι, μόνο με την οργάνωση ενός άκρως χρηστικού και φιλικού ιστότοπου μπορούν να προσεγγίσουν τον δυνητικό τους πελάτη, διευκολύνοντάς τον ποικιλοτρόπως στην εκπλήρωση της αγοραστικής του επιθυμίας» αναφέρει ο κ. Γωνιάδης.

«Οι Αμερικανοί ψωνίζουν περισσότερο στη Black Friday γιατί γι΄αυτούς είναι μια παρα πολύ σημαντική γιορτή, είναι ημέρα αργίας, κλείνουν σχολεία, κλείνουν επιχειρήσεις, εμείς [στην Ελλάδα] έχουμε κάτι άλλο» συμπληρώνει η Χριστίνα Μπουτσούκη. «Ότι δεν έχουμε ενδώσει τόσο πολύ στο Black Friday ίσως είναι ενδεχόμενα και ένα καλό μήνυμα από τη δική μου πλευρά, γιατί βλέπω ότι κρατάμε κάποια πράγματα που είναι δικά μας. Έχουμε τις εκπτώσεις μας, έχουμε ένα τρόπο που λειτουργούμε».

Facebook
Website
Link

Σημειώνεται, ότι παρακάτω παρουσιάζεται μέρος της έρευνας, καθώς το σύνολο των ευρημάτων (προφίλ, ηλικίες, επάγγελμα αγοραστών, γεωγραφία αγορών κτλ) είναι διαθέσιμο μετά από επικοινωνία με την Prorata.

 

Την Παρασκευή 26/01 Παρέα Με Την Ελενη Μεταξα θα είναι μαζί μας η Mariz! – VIDEO

Ενδοοικογενειακή βία: Μέσα σε μόλις μία εβδομάδα 379 συλλήψεις – Σε δομές μεταφέρθηκαν 23 θύματα

Οι γυναίκες που ακολουθούν αυτή τη συνήθεια είναι πιο ευτυχισμένες, σύμφωνα με μελέτη του Χάρβαρντ

Την Δευτερα 29.01 ‘Παρέα Με Την Ελένη Μεταξά’ θα είναι μαζί μας ο Σπύρος Μαρτίκας! – VIDEO

«One Day»: H νέα σειρά του Netflix που καθηλώνει τους συνδρομητές – Έχει 92% στο Rotten Tomatoes

Share This Article
Facebook Copy Link Print
Share
Previous Article Συνάντηση του Βασίλη Α. Υψηλάντη με το νέο διοικητικό Συμβούλιο των Εστιατόρων Ρόδου
Next Article Κοιμούνται όρθιοι, πληρώνουν και …ξενοδοχείο! Ευρωπαϊκή έκθεση ανατρέπει πλήρως το success story Μητσοτάκη

Μείνε συντονισμένοι

FacebookLike
XFollow
InstagramFollow
YoutubeSubscribe

Τελευταία νέα

Στα 34 με 60 είμαστε στην «ενηλικίωση», στα 60 με 70 στην όψιμη ενηλικίωση και μετά τα 78 στην «τρίτη ηλικία»

Πηγή: iefimerida.gr – Στα 34 με 60 είμαστε στην «ενηλικίωση», στα 60 με 70 στην όψιμη ενηλικίωση και μετά τα 78 στην «τρίτη ηλικία» -Τι υποστηρίζει μελέτη – iefimerida.gr

ΥΓΕΙΑ
15/06/2025
Εκδήλωση για τα προβλήματα του Νοσοκομείου Ρόδου
ΡΟΔΟΣ
15/06/2025
Συνάντηση Νομαρχιακού Τμήματος ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου με τον αναπληρωτή διοικητή του Νοσοκομείου Ρόδου
ΡΟΔΟΣ
15/06/2025
Στο Athens Pride ο Κασσελάκης: Όταν οι πολίτες είναι απελευθερωμένοι, είναι πιο ευτυχισμένοι και πιο παραγωγικοί
ΕΛΛΑΔΑ
15/06/2025
Notos News - Ακούς - Βλέπεις - ΔιαβάζειςNotos News - Ακούς - Βλέπεις - Διαβάζεις
Follow US
© 2024